Základní škola Dolní Měcholupy

31.května 2024

ŠvP Rumburk - den 5.

Drahoslava Holbová  |   3.B

Ani jsme se nenadáli a je tady pátek - poslední den ŠvP. Tak rychle to uteklo!

Po snídani jsme začali balit a vyklízet pokoje. Sbalené kufry jsme odvezli do společenské místnosti a shromáždili jsme se spolu s ostatními účastníky orientačního běhu na louce uprostřed areálu, abychom zjistili, jak jsme v závodě dopadli.

Po vyhlášení výsledků nás čekala poslední šifra, která nás dovedla ke zloději sluchátka. Zloděj nám celý týden posílal kousky svého zašifrovaného dopisu, do kterého ukryl, jak se jmenuje a kde se sluchátko nachází. Šifru jsme samozřejmě společnými silami vyřešili, sluchátko i odměny za celotýdenní detektivní práci jsme našli, předali jsme si všechny možné i nemožné diplomy a netrpělivě čekali na oběd.

Protože po obědě už nás čekala "jen" cesta domů...

Myslíme si, že jsme z celého týdne vytěžili maximum a obohaceni o obrovskou spoustu nových zážitků, zkušeností, pocitů, emocí i diplomů a odměn odjíždíme zpátky do Prahy!

Tak zase za rok!

30.května 2024

ŠvP Rumburk - den 4.

Drahoslava Holbová  |   3.B

Čtvrteční program jsme přizpůsobili únavě po středečním výletu. Udělali jsme si čtvrtek tzv. "na pohodu". Dopoledne jsme luštili další šifry a hráli postřehové a kooperační hry.

Odpoledne jsme se zúčastnili orientačního běhu. Závodili jsme v tříčlenných skupinách v rámci ročníků. Byl pro nás připraven 3 a půl kilometrový okruh s deseti různými stanovišti. Byla to pro nás další výzva, protože jsme se zatím s podobným typem aktivity nesetkali. Nicméně - závod jsme zvládli na výbornou. Všechny naše týmy se vrátily do "tábora" a navíc s sebou přinesly spoustu bodů za splněné úkoly!  Za odměnu jsme si koupili pizzu.

Zbytek dne jsme si užívali podle svého. Využili jsme frisbee, hráli jsme fotbal, stavěli stavby z písku nebo jen tak odpočívali.

Během čtvrteční noci jsme však přidali ještě jeden zážitek do sbírky. Zatímco my jsme spokojeně oddychovali v postýlkách, venku (v okolí areálu a v blízkém lesíku) se pro nás připravovala noční stezka odvahy. Ve 23:00 nás paní učitelky vzbudily, my jsme se oblekli, vzali si baterky a ve 2 - 3 členných týmech se  odvážně a statečně vydali vstříc nočnímu lesnímu dobrodružství. Stezku jsme zvládli úplně všichni! I když jsme se v některých úsecích trošku báli, nevzdali jsme to!

Teď už jsme znovu v postýlkách a plni nových zážitků a zkušeností se snažíme znovu usnout!

29.května 2024

ŠvP Rumburk - den 3.

Drahoslava Holbová  |   3.B

Dnešní den byl pro nás všechny velkou výzvou. Čekal nás totiž pěší okruh krajinou Českého Švýcarska o délce zhruba 25 km.

Po snídani jsme vyrazili na vlak, který nás dovezl do Krásné Lípy. Vystoupili jsme a vydali se vstříc nádhernému slunečnému dni stráveném v překrásné přírodě národního parku. Celá cesta byla jedno velké dobrodružství. Vyzkoušeli jsme několik typů terénu, překonávali mnoho různých překážek, lezli po žebřících, šlapali do schodů i ze schodů, protahovali jsme se úzkými chodníčky a užívali si úžasné vyhlídky, hromadu legrace a čas spolu.

Po návratu nás čekala večeře, večerní hygiena a zasloužený odpočinek u pohádky. Při čtení poslední stránky příběhu z knihy Mach a Šebestová za školou už jsme usínali všichni.

Nakonec jsme zjistili, že jsme za celý den nachodili více než 29 km! Klobouk dolů přede všemi!

Byl to naplno (vy)užitý den

28.května 2024

ŠvP Rumburk - den 2.

Drahoslava Holbová  |   3.B

V úterý jsme se probudili do zataženého počasí, ale náladu nám to nezkazilo. Nejdříve jsme si dopřáli vydatnou snídani a následně jsme se celé dopoledne věnovali ekosystémům les a louka. Pracovali jsme s textem, luštili jsme křížovky nebo vyhledávali informace v obrázcích. Čekala nás také další šifra, která nám pomohla odhalit druhou osobu, která vypadává ze seznamu podezřelých z ukradení kouzelného sluchátka. Dopolední aktivity jsme doplnili o několik týmových her, které vyžadovali postřeh, spolupráci, naslouchání si i vzájemnou domluvu. Před obědem jsme výtvarně zpracovávali téma "Motýl".

A protože nejsme z cukru, déšť nás neodradil a po poledním odpočinku jsme se vydali na procházku přes centrum Rumburku až na kopec jménem Strážný vrch. Po cestě jsme hráli hry, tvořili z přírodnin a užili si spoustu legrace.

Po návratu nás čekala opět týmová hra, tentokrát to byla hra Klauni, zaměřená na krátkodobou paměť a na týmovou spolupráci.

Před spaním jsme si doplnili nás ŠvP deník o úterní zážitky, nasdíleli si dílčí postřehy a ulehli do postýlek.

Pozdravy ze severu posílá 3.B

27.května 2024

ŠvP Rumburk - den 1.

Drahoslava Holbová  |   3.B

V pondělí ráno jsme u školy nasedli do autobusu a po dlouhé cestě jsme se ocitli v nejsevernější části České republiky, v Rumburku.  Vzhledem k tomu, že bylo kolem poledne, dali jsme si oběd, ubytovali se, seznámili se s průběhem celého týdne (stali se z nás detektivové a naším úkolem bylo pomoct Machovi a Šebestové vypátrat, kdo jim ukradl kouzelné sluchátko a kam jej ukryl) a vydali se na procházku do blízkého okolí. Po návratu z procházky jsme si povídali o ekosystému okolí lidských obydlí. Před večeří nás čekala zábavná a napínavá hra Broučci. Před spaním jsme si ještě chvíli povídali a sdíleli zážitky z prvního dne a očekávání do dalších dnů.

Zdraví celá 3.B

Celkem článků: 131

Aktuality
Zveřejněno: 17.8.2020
Změna čísla účtu - jídelna

Vážení rodiče,

rádi bychom Vás informovali, že došlo ke změně čísla účtu k platbě stravného. Prosíme zrušení trvalých příkazů na původním účtu.

NOVÉ ČÍSLO ÚČTU pro platbu stravy: 203 168 0028 / 6000

Děkujeme.

Zveřejněno: 25.3.2020
Zrušení trvalých příkazů - jídelna
Vážení rodiče,

rádi bychom Vás požádali o zrušení Vašich trvalých příkazů na účet školní jídelny. Současně s tím prosíme o odhlášení obědů na měsíc duben.

Děkujeme Vám za spolupráci a přejeme všem pevné zdraví. ZŠ Kutnohorská
Zveřejněno: 13.3.2020
Zrušení pronájmu sportovní haly

Vážení nájemníci,

vzhledem k aktuálnímu nouzovému stavu na území ČR jsme nuceni zrušit veškeré pronájmy sportovní haly, a to s účinností od pátku 13. 3. 2020 6:00 hodin do odvolání.

Děkujeme za pochopení.
ZŠ Kutnohorská

Zveřejněno: 25.9.2019
Změna dodavatele stravování
Vážení rodiče, od 30. 9. 2019 dochází ke změně dodavatele školního stravování. Novým dodavatelem bude SSPV Vinohrady s.r.o.
Kalendář akcí

Dnes je 27. července 2024
a svátek má Věroslav.

Tento web zpracovává pouze nezbytné (technické a relační) cookies, jejichž zpracování nepodléhá souhlasu.